Strand, water, strand, water en lucht.

Reacties

Reacties

Gerti Velter

Wat me opvalt aan jullie foto's is dat je op geen enkele foto zelf opstaan. Waarom niet?

Ursula Gerritsen

Hoi hoi Ans!! Op de valreep (want volgens mij gaan jullie al weer bijna terug?) nog even een berichtje van mij. Ik heb zo af en toe wel eens aan je gedacht, maar het te druk gehad om even een mailtje te typen..... Afgelopen week heb ik echter voor de 2e keer over je gedroomd (vraag me niet wat.... :-)), dus nu toch maar eens tijd gemaakt om op jullie site te kijken. Ziet er heeeeeeeerlijk uit, ik ben stikjaloers! Geniet nog even lekker voordat je weer terug mag naar ons fijne koude landje! Groetjes, Ursula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!