Born to travel

Een mooie titel voor een, hoop ik, mooie reis.

Een backpackreis, van drie maanden door China, stukje Laos en Thailand, staat op het programma. 20 September is de dag dat we naar Beijing vliegen. Voor de eerste nachten hebben we vanuit hier, Nederland, een hotel gereserveerd.

Grietje en ik hebben een keer eerder een wat langerereisgemaakt. Drie maanden hebben we door Afrika getrokken. Van Malawi, Tanzania, Kenia, Oeganda naar Ethiopie. Een prachtige reis waar we nu nog vaak aan terug denken. Het is ongelooflijk wat je mee maakt. Tijdens deze reis hebben we geleerd hoe te reizen. (Iets wat ons bij iedere reis weer van pas komt, maar zeker bij een reis als deze.)

We hopen ook nu weer vele mooie dingen te zien.Maar vooral willen we de landen waar we doorheen reizen 'ontmoeten'. Zien en ervaren hoe de mensen daar leven.

Natuurlijkdoen we ook de highlights.

Kortom: OUT OF THE BEATEN TRACK

miemke

heb jullie weblog bekeken en gelezen.doe dit ook bij mensen die een half jaar weg zijn.dus dit komt helemaal goed .en voor mij fijn om te weten waar jullie uithangen en meemaken.

grietje

was het maar zover. hoop dat er veel reaktie' komen. want het is fijn als je weet dat er mensen met je meereizen.

tiny

Hallo,
Wat een leuk idee zeg!
Wij willen graag mee reizen, tenslotte de enige manier om onze dames een beetje in de gaten te houden bij al die : "Grijpgrage handen" :))
Alvast veel voorpret met de voorbereidingen voor jullie komende reis!
Groetjes Tiny

Marja

Vind het heel leuk zo een "dagboek" en zo blijven we toch op de hoogte waar jullie zijn en hoe het jullie vergaat. Geniet alvast van de voorpret. De tijd tot de 20e september vliegt voorbij en voor jullie het weten zitten jullie in China. Dan begint het grote avontuur (oh, en mochten jullie nog golfbanen tegenkomen, kunnen jullie altijd spullen huren en er gaan spelen, heb gehoord dat het er spotgoedkoop is). Neem aan dat we elkaar nog zien/spreken voor het vertrek. Dus nogmaals geniet van de voorbereidingen. XXX