De voorbereidingen.

Beijing iedere dag, via de olympische spelen in je huiskamer werkt aanstekelijk.

Laughing
Daarom wordt er een retourtje Den Haag georganiseerd om de visa aanvragen te doen en de paspoortendus, voor vier dagen afte geven.

Verwacht eerlijk gezegd niet dat het veel problemen zal opleveren maar je weet nooit. Na de visa rest nog het pakken van de redelijkekleine rugzak en dan kan de treinreis naar Dusseldorf beginnen. Via dusseldorf naar Dubai om vandaaruit door te vliegen naar Beijing. Op de heenreis hebben we dus de gelegenheid om de luchthaven van Dubai te bezichtigen; we vliegen met de Emiraten.

En dan wacht het grote Beijing.................

Het hotel is geboekt en we weten in welk district, maar eerlijk gezegd staat dit bij ons nog niet gerant voor een geruststelling. Beijing is groot en het is aan het begin van zo'n reis altijd weer even wennen om je weg te zoeken. Dit opgeteld bij een vlucht, een nacht weinig slapen en onze leeftijden, dan weet ik nu al dat het eerste nachtje in het hotel........alhoewel.....

Nieuwsgierig als we zijn hebben we het hotel even gegoogled naar wat reacties van gasten en dat heeftniet vrolijk gemaakt. 14 Reacties met doorgaans een lage score. Even roept het weer de herinnering aan Afrika op maar even snel wordt deze weer losgelaten. China staat bekend om een wat ander begrip van hygiene en daar kunnen we maar beter snel aan wennen.

Nicole van Gisbergen

Hallo,

Het avontuur gaat bijna beginnen. Ik wens jullie heel veel reis- en avontuurplezier. Natuurlijk ga ik jullie reis via deze site volgen.

Heel veel groetjes
Nicole van Gisbergen

Teun

Lieve wichter,

Wat een fantastische reis gaan jullie maken !
K moet zeggen, ben stik jaloers, maar goed...
onderscheid moet er zijn, je hebt nu eenmaal raspaardjes en domme werkpaarden. Eigenlijk mag ik niet klagen, in okt. zit ik een paar dgn in de big apple.

De golfclubs vergeten jullie toch niet mee te nemen?

Heel veel reisplezier toegewenst en pas goed op jezelf,

Dikke X X

dr. T is watching you

teun en eva verspui

hele goede reis gewenst en wij vinden het heel erg leuk om deze reis een beetje mee te beleven visueel groetjes en liefs van ons