Ingepakt!

Grootste plannen kunnen soms leiden tot even zo grote teleurstellingen.

Voor diegene die nog niet op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen: onze 'China' reis wordt ingekort van drie maanden naar acht dagen. Reden van deze verandering is het niet verkrijgen van een visum om te packpacken door China.

De Chinese overheid wil iedereen van dag tot dag kunnen volgen, ze willen weten waar ze logeert (moet gereserveerd zijn), hoe je reist en op welke dag waar naar toe. Gezien de tijd die we nog hadden was ditniet meer mogelijken daarom verlaten we na acht China en vliegen we naar Java. (Ookkonden onze vrijheidlievende geesten hier niet voor kiezen.)

Vandaaruit ligt het in de bedoeling om met de boot naar Borneo te varen. Je krijgt bij aankomst in Indonesie namelijk maar een visum voor dertig dagen en daarom de boot naar Maleisie. Vanuit Maleisie mogelijk weer richting Sumatra met als hoogtepunt: de opvang van Oerang Oetangs.

De teleurstellingen hebben al weer plaats gemaakt voor nieuwe uitdagingen.

Maar nu eerst Beijing; de verborgen stad, de chinese muur, het zomerpaleis, de lama tempelen het plein van de hemelse vrede.

alex

Mam en Ans, Ann, ik en Isa wensen jullie een hele goede reis. x en knuffel van Isa

Netty en Frans

Heel veel plezier en avontuur. We willen jullie ervaringen later ook graag uit de eerste hand. Als je nog wat nodig hebt, eten, drinken, een gids, advies..., dan horen we het wel. Groetjes!!!

Maria Rooijakkers

Hopelijk is alles met de vlucht goed verlopen en zitten jullie nu in Beijing en gaan jullie als echte toeristen de omgeving bekijken. Heel veel plezier en een hele fijne reis

Ineke en Yvonne Oude Reimer

Hoi Ans en Grietje,
We zijn net thuis van onze vakantie en daarom nu pas deze reactie.Allereerst een fijne en spannende vakantie gewenst. En Ans van harte proficiat in het verre China,neem maar gezellig een borrel als dat daar kan. In ieder geval geniet maar lekker met z'n tweetjes. Groetjes

Paul de Greef

Dag Ans,
Ik zag in Emplaza dat je alweer jarig bent, dus van harte gefeliciteerd! Geniet van de smog en delicatessen in Beijing en we blijven graag op de hoogte van jullie reis.
Vooral Borneo staat op ons verlanglijstje. Helaas (toch niet echt jammer hoor) wordt het de komende jaren Landal Greenparcs en Centerparcs..

Geniet van het reizen zelf, los van de bestemming.

Paul

Maria en Hannie

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Ans. We zijn het niet vergeten, ook al zit je in het verre Beijing. Een hele fijne dag gewenst, samen met Grietje. Nog een fijne vakantie en je hoort nog van ons.

Maria

Lang zal ze leven in de Gloria. Trek ik mijn Groupwise open en wie staat daar vermeld? Ans, jarig vandaag en niet hier. Wijd weg. Ans van harte gefeliciteerd en samen met Grietje een ontzettend leuke dag.

Roy (Collega)

Hee Ans, super veel plezier jullie twee.
Op deze manier reizen ik hier op de Beemdstraat toch een beetje mee!!!!

Ingrid van Delft

Hey Ans,

Een dagje te laat maar als nog van harte gefeliciteerd! Fijne reis samen met Grietje. Geniet ervan. Vanaf onze werkplek leven we met je mee en volgen we jullie reis.

Groet,

Ingrid