Onderschatting leidt tot........

Vanuit een kantoor in het hotel , met allerlei mensen om ons heen even een kort verhaal. Omdat de mevrouw van dit bureau naast me staat te wachten tot ik klaar ben laat ik nu alleen maar even weten dat het goed gaat met ons. Alles wat we wilde zien hebben we gezien. hoe we overal gekomen zijn dat houden jullie te goed.

Wat ik al wel kan zeggen is dat er weinig mensen engels spreken en dat taxichauffeurs de meeste chinese karakters niet kunnen lezen. Dat betekent........

Morgen vliegen we naar Java en vandaaruit dus meer nieuws,

Groetjes Grietje en ans

Reacties

Reacties

Marja

Hallo meiden,

Heb nu pas tijd om jullie reisverslag (en) te lezen. Heb in gedachten alles meegedaan met jullie en ben nu voor mezelf toch echt tot de conclusie gekomen, dat ik het bij National Geographic en jullie reisverslagen hou. Jullie zijn de avonturiers en ik kies voor Ameland of zo. Ik hoop dat jullie verder nog een keileuke reis hebben en ik blijf jullie via de PC volgen. Blijf gezond en tot mails. Liefs Marja XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!